woensdag 30 mei 2012

Warm weer, zwemmen maar!



Pongo loopt al wel zelf het water in maar blijft met de pootjes aan de grond.
Het is pas eind mei maar lekker weer. Pongo mag elke dag genieten van het water in het Horsterpark. Hij gaat nog niet geheel zelfstandig zwemmen maar als we hem een stukje het water in brengen of lokken gaat hij gewillig mee. Hij zwemt heel netjes.






Kijk eens hoe netjes ik dat kan...
Na het zwemmen is het heerlijk ravotten op het strandje. We hebben veel bekijks van andere mensen die het wel leuk vinden om te zien hoe we Pongo leren zwemmen. Amy, Aike en Josette waren er ook dus een mooi moment om ook Amy kennis te laten maken met het zwemmen. Ook zij zwom alsof ze nooit anders gedaan had.

Amy is net zo'n waterrat als Pongo
Pongo kijkt toe hoe we Amy laten zwemmen
Lekker zandhappen op het strandje

Na het zwempartijtje nog even ravotten met zus Amy terwijl we naar de auto lopen. Het gaat er hard aan toe.

au!
De beide nestgenootjes doen niet voor elkaar onder.
Pongo daagt Amy weer uit.


De tanden er in!

Uiteindelijk lopen ze gezellig samen naar de auto.



1 opmerking:

  1. Hoi Brigitte,
    Amy en Pongo,die kunnen er wat van.
    Saar ook maar dan in mijn kuiten, ik roep hard auw en sta voor (lataarn)paal. Prikt wel venijnig hoor die tandjes. Maar ze stopt er wel mee. Dus hou ik het maar vol.
    Ik heb vandaag Saar gewogen 7300 gram, is dat goed voor haar?? Wat groeien ze toch snel.
    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen