dinsdag 26 juni 2012

Naar de hei

Op woensdagavond 27 juni en niet op 26 juni zoals in het filmpje staat, ben ik lekker met de hondjes naar het Rozendaalse veld geweest. Er was bijna niemand terwijl het toch heel mooi weer was. Genieten! Ik ben overdag al druk genoeg en vind het dan wel prettig om ongestoord te kunnen wandelen en alles rustig te observeren. Je hoort de vogels overal kwetteren, een huppelend konijntje in het veld dat gelukkig onopgemerkt bleef voor de honden en natuurlijk mijn roedeltje die de rust ook niet verstoren door irritant geblaf.






Ik heb een filmpje gemaakt.
J'ai un film créé'

vooruit rennen en weer wachten

Guusje 

Struinen, op zoek naar muisjes, molletjes en alles wat beweegt

mijn roedeltje kanjers!

Ik zie je wel met je fototoestel...

een panorama foto van de hei 180 graden

Al snuffelend vervolgen zij de route

Guusje, Jesie en Pongo in gevecht

Het lawaai en de dreiging alarmeren Imre om haar zoon te beschermen

Imre neemt het moeiteloos over en haalt de dreiging uit de lucht.

2 opmerkingen: